Ceník účetnictví a daňové agendy


Neváhejte nás kontaktovat pro nabídku na tel. +420 775 715 111.

Balíčky služeb zdarma k vedení účetnictví

Nový i stávající zákazníci mají možnost využít zdarma1) balíček služeb v ceně
25 000 Kč při paušálním účtování odměny.

Vedení účetnictví u nás

v ERP ABRA Gx s fyzickým předáváním dokladů.

Možnost exportu/importu dokladů s Vašimi stávajícím ekonomickým programem typicky LCS Helios, Altus Vario, Cígler Money Sx, Byznys a to ve standartu ISDOC se slevou až 40%2).

Garantováná3) standartní doba zpracování do 10 dnů, obvykle do 5 dnů, od předání dokladů.4)

Každému našemu zákazníku zřízujeme a spravujeme u finančního úřadu daňovou informační schránku, která podstatně zefektivní správu zákazníkových daňových povinností. S možnosti nahlížení do schránky on-line, můžeme pomoci zákazníkovi řídit daně spolehlivě. Stejně tak vždy víte, jaká je Vaše aktuální bilance s finančními úřady.

V rámci vedení účetnictví zdarma5) administrace, správa datových schránek

  • příjem pošty od státních orgánů6) -> není třeba tedy výzvy stahovat ze schránky a posílat e-mailem
  • reakce/vyřízení pošty ve vztahu k vedení účetnictví
  • volitelně a také zdarma7) archivace veškeré pošty8) ze schránky (po 90 dnech se automaticky mažou).



Popis MJ
Úč. položka v peněžním, účetním deníku - bez přípravy nebo komplikovaná 40,- položka
Úč. položka v peněžním, účetním deníku - přípravená nebo jednoduchá 35,- položka
Cena za zpracování přiznání DPH - jednoduché sestavy na vyžádání klienta od 800,- sestava
Zastupování klienta - jednorázová plná moc, jednání s úřady od 880,- hod.
Zastupování klienta - dlouhodobá plná moc od 400,- měsíc
Účetní závěrka, přílohy, podklady DPFO/DPPO 1 měs. paušál/měs. průměr
Účetní poradenství, konzultace nad rámec vedení účetnictví od 880,- hod.
Digitalizace všech podkladů 0,60-5,- A4


Vedení účetnictví - úč. položka - paušál MJ za pol. nad paušál
Paušál do 40 položek 2 000,- měsíc 40,-
Paušál od 41 do 100 položek 4 000,- měsíc 35,-
Paušál od 101 do 200 položek 6 500,- měsíc 33,-
Paušál od 201 do 300 položek 9 000,- měsíc 30,-
Paušál od 301 do 400 položek 11 500,- měsíc 28,-
Paušál od 401 do 500 položek 13 000,- měsíc 26,-
Paušál od 501 do 600 položek 15 000,- měsíc 25,-
Paušál od 601 položek dohodou měsíc dohodou


Vedení účetnictví - konzultace - paušál MJ
Paušál 2 h, 1 návštěva u klienta 2 400,- měsíc/čtvrtletí/pololetí/rok
Paušál 2 h, 1 návštěva u nás 1 600,- měsíc/čtvrtletí/pololetí/rok

Vedení účetnictví on-line / kancelář on-line

s možností

  • okamžité přístupu k informacím, pracujete jako kdyby jste měli všechno u sebe,
  • tvorby, zadávání faktur pro zákazníky, tisknou se na Vaší tiskárně nebo posílají e-mailem9),
  • a mnoho další možností jako jsou vedení pokladen, import bankovních výpisů, export platebních příkazů, vedení skladové evidence,..

Realizace je přes připojení pomocí VPN ke vzdálené ploše s ekonomickým systémem Abra G1, G2, G3, G410).

Pokud zároveň máte vedené účetnictví od nás sleva až 60%11) na položky zadané klientem, typicky pro faktury vydané, někdy pokladna.

A po dohodě mnohem více možností.

Popis MJ Poznámka
na skok 280,- 1 přístup limit 24 hod.
minimum 280,- 1 pojmenovaný uživatel/měs. bez podpory
základ 580,- 1 pojmenovaný uživatel/měs. podpora 8/5 12)
profesionál 1 180,- 1 pojmenovaný uživatel/měs. podpora 24/7

Vedení účetnictví u Vás

Dohodou. Časový i paušální přístup.

Zpracování daňových přiznání

a podobných sestav, s podklady zpracovanými od účetní.

Popis Kč             MJ
Silniční daň 350,- 1 auto13)
DPH 500,- ks
Daň z příjmů právnických osob - s.r.o, a.s.,.. od 6 000,- ks
Daň z příjmů fyzických osob - příjmy jen ze zaměstnání od 1 000,- ks
Daň z příjmů fyzických osob - s ostatními příjmy - podnikání, nájmy, úroky,.. od 3 000,- ks
Daň z nemovitostí od 5 000,- ks
Daň z převodu nemovitostí 3 000,- ks
Přehled na ČSSZ 800,- ks
Přehled na ZP 800,- ks

Ostatní služby

Popis MJ
Digitalizace dokumentů a zaslání 14) 100,- A4
Pronájem sídla firmy a recepční služby od 800,- měs.
Založení s.r.o. včetně poplatků (záleží na počtu ŽL) od 30 000,- ks

Ceny platné od 1.7.2009.

  1. 1) Při závazku na 24 měsíců za každý balíček.
  2. 2) Výše závisí na rozsahu naší odpovědnosti, kontroly.
  3. 3) Slevy, příp. smluvní pokuty při nedodržení.
  4. 4) Možnost slevy až 40% při postačující delší době na zpracování.
  5. 5) Platí pro klienty s měsíčním paušálem.
  6. 6) Tedy finančního úřadu, České správy sociálního zabezpečení a zdravotních pojišťoven.
  7. 7) Platí pro uživatele kanceláře/vedení účetnictví on-line.
  8. 8) Ceny české pošty.
  9. 9) Případně u nás, s rozesíláním zákazníkům.
  10. 10) Podpora, hotline od výrobce.
  11. 11) Výše závisí na rozsahu naší odpovědnosti, kontroly.
  12. 12) Po-Pá, 9-17
  13. 13) Minimální částka 800 Kč / ks
  14. 14) Např. na příslušný rejstřík, na vyžádání.